بررسی بازار خرید و فروش نرمال بوتانول در آینده

در این وبلاگ قصد داریم تا با علم شیمی بیشتر آشنا شویم

بررسی بازار خرید و فروش نرمال بوتانول در آینده

۱ بازديد
برخی از بازیگران کلیدی در بازار n-Butanol عبارتند از BASF (آلمان)، شرکت شیمیایی DOW (ایالات متحده)، Eastman (ایالات متحده)، OQ Chemicals (آلمان)، SASOL (آفریقای جنوبی)، BASF PETRONAS (مالزی)، پتروچاینا. (چین)، شرکت شیمیایی میتسوبیشی (ژاپن)، سینوپک (چین)، KH Neochem (ژاپن) و دیگران
بر اساس کاربرد، بوتیل آکریلات بیشترین سهم بازار را در سال 2020 به خود اختصاص داد و پیش بینی می شود در دوره پیش بینی با CAGR 5.2٪ از نظر ارزش رشد کند. افزایش استفاده از آن در ترکیب کوپلیمرهای مختلف یکی از دلایل سهم بازار بالای آنها در بازار n-Butanol است. بوتیل آکریلات عمدتاً برای ساخت هموپلیمرها و کوپلیمرها برای استفاده در رنگ های صنعتی و معماری مبتنی بر آب استفاده می شود. برخی از کاربردهای این کوپلیمرها رزین و پراکندگی برای رنگ، پراکندگی آبی برای پارچه، لاک، جوهر، چسب و چسب است. همچنین در محصولات پاک کننده، آنتی اکسیدان ها، لعاب ها، چسب ها، منسوجات، و مهر و موم و تکمیل کاغذ استفاده می شود. آنها همچنین می توانند در تولید پارچه و کاغذ و سنتز پلاستیک و سایر مواد شیمیایی استفاده شوند.
بوتیل کربوکسیلات ها بیشترین سهم را در بازار N-Butanol در سال 2021 داشتند. این به دلیل توانایی آنها در عمل به عنوان حلال، روان کننده و نرم کننده در صنایع مختلف از جمله رنگ، پوشش و چسب است. آنها همچنین در تولید مواد شوینده و سایر محصولات پاک کننده استفاده می شوند. افزایش تقاضا برای این محصولات در صنایع خودروسازی، نساجی و ساختمانی باعث رشد بیشتر بازار شده است.
صنعت ساختمان و ساختمان بزرگترین مصرف کننده N-Butanol در سطح جهان است. N-Butanol در تولید کوپلیمرهای بلوک استایرن-بوتادین-استایرن (SBS)، جزء مهم غشاهای ضد آب، چسب ها، درزگیرها، پوشش ها و چسباننده های مورد استفاده در صنعت ساختمان و ساختمان استفاده می شود. N-Butanol همچنین به عنوان حلال در رنگ ها و پوشش ها و به عنوان نرم کننده در تولید چسب ها، درزگیرها و پوشش ها استفاده می شود.


نرمال بوتانول
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.